Business Analysis
Μια σε βάθος ανάλυση που εστιάζει στην κατανόηση των αναγκών της επιχείρησης και της τρέχουσας στρατηγικής της κατεύθυνσης.
Είμαστε κάτι περισσότερο από έναν εξωτερικό σύμβουλο "εξ αποστάσεως". Θέλουμε να είμαστε μέρος της ομάδας σας, να γνωρίζουμε την επιχείρησή σας όπως και εσείς, να συμμετέχουμε στην καθημερινή λειτουργία της. Πιστεύουμε ότι η στρατηγική πρέπει να είναι μια ζωντανή διαδικασία που χρειάζεται συνεχή αναθεώρηση καθώς εξελίσσεται
Στόχος μας είναι να διαγνώσουμε τα προβλήματα με τον τρόπο που τα αντιλαμβάνονται οι άνθρωποι που διευθύνουν την επιχείρηση. Αμφισβητούμε την εσωτερική άποψη. Υπονομεύουμε τις βεβαιότητες, καταπολεμούμε την αντίληψη του «business as usual» και έχουμε μια επισκόπηση του πραγματικού επιχειρηματικού προβλήματος
Συμμετέχουμε στις καθημερινές επιχειρηματικές δραστηριότητες για να αποκτήσουμε τη δική μας ξεκάθαρη άποψη για την επιχείρηση. Ερευνούμε και αναλύουμε το περιβάλλον, την αγορά, τον ανταγωνισμό, τα προϊόντα σας, τους πελάτες σας, τα δίκτυά σας, το κόστος σας.
Περιγράφουμε αναλυτικά τη διαδικασία με την οποία η επιχείρηση δημιουργεί και προσφέρει αξία στους πελάτες της. Σχηματίζουμε μια γενική ιδέα για το πώς η επιχείρηση μπορεί να αναπτυχθεί και να πετύχει τους στόχους της
Ετοιμάζουμε έναν οδικό χάρτη με εμπορικούς, οικονομικούς και επιχειρηματικούς όρους. Προτείνουμε πιθανές αλλαγές στις επιχειρηματικές δραστηριότητες και το μείγμα μάρκετινγκ, μελετάμε τις προοπτικές ενός επενδυτικού σχεδίου και υπολογίζουμε πόσα έσοδα και κέρδη ρέουν σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
Αναπτύσσουμε μια στρατηγική marketing που σημαίνει ΤΙ πρέπει να επιτύχουμε με τις προσπάθειες marketing , με βάση τους διατυπωμένους επιχειρηματικούς στόχους. Ετοιμάζουμε επίσης ένα Marketing Plan, το οποίο είναι μια περιγραφή του ΠΩΣ θα επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι του marketing.
Παραδίδουμε λεπτομερείς γραπτές αναφορές για όλα τα παραπάνω, προσαρμοσμένες στις ανάγκες και την οπτική του τελικού χρήστη: για μετόχους, για επενδυτές, για κρατικά επιδοτούμενα προγράμματα.
Αναλύουμε την νέα ή υφιστάμενη επιχείρησή σας. Καθορίζουμε το μοντέλο της ή το αναθεωρούμε. Αναπτύσσουμε μια επιχειρηματική στρατηγική. Ετοιμάζουμε ένα επιχειρηματικό σχέδιο. Το κάνουμε να λειτουργήσει.
Μια σε βάθος ανάλυση που εστιάζει στην κατανόηση των αναγκών της επιχείρησης και της τρέχουσας στρατηγικής της κατεύθυνσης.
Πώς η επιχείρησή σας θα αποφέρει κέρδη και πώς θα δημιουργήσει και θα προσφέρει αξία στους πελάτες της με το κατάλληλο κόστος.
Πώς η επιχείρηση θα πετύχει τους στόχους της. Ένας επιχειρηματικός οδικός χάρτης με εμπορικούς, οικονομικούς & επιχειρηματικούς όρους
Μια εκτίμηση της κερδοφορίας της επιχείρησήςσας σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο, στη βάση ενός στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξης.
Η Επιχειρηματική Ανάλυση και Στρατηγική είναι η δύναμή μας. Εκπονούμε Επιχειρηματικά Σχέδια κατάλληλα προσαρμοσμένα ανάλογα με τη χρήση: Για επιχειρηματίες, για αξιολόγηση επενδύσεων, για επενδυτές, χρηματοδοτικές ανάγκες και επιδοτούμενα προγράμματα.
Αναλύουμε, επιλέγουμε και περιγράφουμε ποιο ακριβώς είναι το τμήμα ή τα τμήματα πελατών που εξυπηρετεί η δική σας επιχείρηση.
Ποιά ακριβώς είναι η αξία που δημιουργείτε για τους πελάτες λύνοντας τα προβλήματά τους και ικανοποιώντας τις ανάγκες τους.
Ακριβής καθορισμός όλων των καναλιών επικοινωνίας, διανομής και πωλήσεων μέσω των οποίων μεταφέρονται οι παραπάνω προτάσεις αξίας στους πελάτες που στοχεύουμε.
Δημιουργία, εμβάθυνση και διατήρηση σχέσεων με τα στοχευόμενα κοινά (consumer segment).
Όλες οι ροές εσόδων που προκύπτουν από προτάσεις αξίας που προσφέρονται με επιτυχία στους πελάτες
Όλοι οι απαιτούμενοι πόροι, οι βασικές δραστηριότητες και οι απαιτούμενες βασικές συνεργασίες ( συμπεριλαμβανομένων όλων αυτών που ανατίθενται σε εξωτερικούς συνεργάτες και άλλων που αποκτώνται εκτός της επιχείρησης) για την δημιουργία, προσφορά και παράδοση της παραγόμενης αξίας στους πελάτες σας
Ανάλυση της διάρθρωσης του κόστους της επιχείρησης, ως αποτέλεσμα εφαρμογής του συγκεκριμένου επιχειρηματικού μοντέλου που προκύπτει συνυπολογίζοντας όλα τα παραπάνω στοιχεία.
Ανάλυση του ευρύτερου επιχειρηματικού περιβάλλοντος από κοινωνική, πολιτική, οικονομική, τεχνολογική άποψη
Δομή αγοράς, Βασικά κριτήρια τμηματοποίησης, Μεγέθη, Τάσεις, Βασικοί Παίκτες, Εφοδιαστική Αλυσίδα, Χαρακτηριστικά Πελατών, Ανάλυση Διαφοροποίησης & Τοποθέτησης, Δαπάνες Μάρκετινγκ.
Αγορές στόχοι. Χαρτοφυλάκιο προϊόντων, Brand Strategies και νέα προϊόντα. Πολιτική τιμολόγησης. Δύναμη πωλήσεων – Δίκτυα Διανομής. Τακτική προώθησης. Πιθανές αλλαγές.
Ανάλυση σταθερού και μεταβλητού κόστους. Κόστος παραγωγής ή κόστος αγοράς – Διάρθρωση κόστους ανά μονάδα προϊόντος – Δυναμικότητα & παραγωγικότητα – Παράμετροι πιθανής μείωσης κόστους.
Ανάλυση όλων των δυνατών και αδύνατων σημείων της επιχείρησης καθώς και των αναδυόμενων ευκαιριών ή απειλών στην αγορά και στο ευρύτερο επιχειρηματικό περιβάλλον
Καθορισμός στόχων μάρκετινγκ για μια δεδομένη περίοδο και ανάλυση του τρόπου επίτευξής τους.
Ανάλυση υποχρεώσεων, ταμειακές ροές, νεκρό σημείο. Εκτίμηση του απαιτούμενου κεφαλαίου κίνησης, των πιθανών δανειακών αναγκών και του αναμενόμενου κέρδους. Όλα βασίζονται στις παραμέτρους όλων των παραπάνω στρατηγικών αποφάσεων.
Επικοινωνήστε μαζί μας. Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε.
Επικοινωνήστε μαζί μαςΘέτοντας το Marketing Strategy σε εφαρμογή & δράση. Σχεδιάζοντας την αποτελεσματική "win-win" αλληλεπίδραση της επιχείρησής σας με τον πελάτη-στόχο σας σε όλα τα επίπεδα.
Παρουσιάζοντας μια σύντομη επισκόπηση του επιχειρηματικού μοντέλου καθώς και των κύριων επιχειρηματικών στόχων και της επιχειρηματικής στρατηγικής.
Δομή αγοράς, τμήματα, μεγέθη, τάσεις. Βασικοί παίκτες, Εφοδιαστική Αλυσίδα, Χαρακτηριστικά Πελατών, Ανάλυση Διαφοροποίησης & Τοποθέτησης, Δαπάνες Μάρκετινγκ.
Βασικά κριτήρια τμηματοποίησης – Μεγέθη, Τάσεις, Βασικοί παίκτες ανά τμήμα, Χαρακτηριστικά πελατών, Δαπάνες μάρκετινγκ ανά τμήμα.
Αγορές στόχοι. Χαρτοφυλάκιο προϊόντων, στρατηγικές επωνυμίας και νέα προϊόντα. Τιμολογιακή πολιτική, SalesForce, Δίκτυα διανομής. Τακτική προώθησης. Όλα από την οπτική γωνία του καταναλωτή, και την ικανοποίηση των αναγκών του
Καθορισμός στόχων μάρκετινγκ και ανάλυση του τρόπου επίτευξής τους.
Επιλογή του κατάλληλου μείγματος ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας, συνδυάζοντάς τα εάν είναι απαραίτητο με παραδοσιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης και άλλες δραστηριότητες ATL και BTL.
Αποφασίζοντας για τη βέλτιστη κατανομή των δαπανών μάρκετινγκ ανά δραστηριότητα και κανάλι επικοινωνίας και καθορισμός μετρήσιμων στόχων για την αξιολόγηση της επένδυσης
Ένα λεπτομερές, προγραμματισμένο και προϋπολογισμένο σχέδιο και τακτικές για την επίτευξη των στόχων με βάση τη στρατηγική μάρκετινγκ
Αφήστε το πάνω μας. Έχουμε τον τρόπο. Με την δοκιμασμένη προσέγγιση 4 βημάτων, η οποία μπορεί να υποστηρίξει διαφορετικές τακτικές marketing κάτω από μια ενιαία στρατηγική και να αυξήσει τα έσοδα, αυξάνοντας ταυτόχρονα την αφοσίωση των πελατών
Αύξηση της μετατροπής των επαφών σε πελάτες
Αύξηση της μέσης συχνότητας αγορών για κάθε πελάτη
Αύξηση της μέσης αξίας των συναλλαγών ανά πελάτη
Δημιουργία πελατών που φέρνουν νέους πελάτες
Χρησιμοποιούμε μια διαδικασία επιχειρηματικής ανάπτυξης (BD) 3 σταδίων για να εντοπίσουμε, να καλλιεργήσουμε και να αποκτήσουμε νέους πελάτες και νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες, με στόχο την ανάπτυξη και την κερδοφορία. Μια στρατηγική επιχειρηματικής ανάπτυξης είναι ένα έγγραφο που περιγράφει τη στρατηγική που θα χρησιμοποιήσουμε για να επιτύχουμε αυτόν τον στόχο.
3 – S t a g e B u s i n e s s D e v e l o p m e n t P r o c e s s
⊕ Προσέλκυση προοπτικών | Attracting prospects: Προσελκύουμε πιθανούς αγοραστές, παράγοντες επιρροής και πηγές παραπομπής.
⊕ Δημιουργία δέσμευσης | Building engagement: Εμβαθύνουμε τη δέσμευση με τις δυνητικές επαφές μας και τις μετατρέπουμε σε ποιοτικές και εξειδικευμένες ευκαιρίες.
⊕ Μετατροπή ευκαιριών σε πελάτες: Κάνουμε ευκολότερη την απόφαση για υποψήφιους πελάτες που είναι έτοιμοι να αγοράσουν.
Τα δύο πρώτα στάδια «προσέλκυση προοπτικών» και «οικοδόμηση δέσμευσης» του μοντέλου μας είναι παραδοσιακές λειτουργίες μάρκετινγκ. Το τελικό στάδιο, «μετατροπή ευκαιριών σε πελάτες», έχει έναν παραδοσιακό ρόλο λειτουργίας πωλήσεων, όπου η επιχειρηματική ανάπτυξη αναζητά νέα κανάλια διανομής ή συνεργάτες μάρκετινγκ.
• Για μετατροπή επαφών: Μετατροπή | Αξιολόγηση Ψηφιακών Εκστρατειών, Ολοκληρωμένες δραστηριότητες επικοινωνίας μάρκετινγκ, πληροφορίες, δοκιμαστικά, εκπτώσεις, προσφορές.
• Για αποκτηθέντες πελάτες απο μετατροπή: Ψηφιακές καμπάνιες διατήρησης, Βελτίωση επιπέδου εξυπηρέτησης, Αύξηση βαθμού ικανοποίησης προσδοκιών, συλλογή δεδομένων για πελάτες
• Άριστος βαθμός εξυπηρέτησης
• Προγράμματα Up-selling | Down Selling |Cross-Selling
• Database marketing
• Retention Digital campaigns
• Καμπάνιες “διατήρησης” (Retention Digital Campaigns)
• Κίνητρα & προσφορές επαναπώλησης (Resale incentives & Offers)
• Διαρκής εξυπηρέτηση και παρακαλούθηση (follow up)
• Για ” πρεσβευτές” (Ambassadors): Πολιτική κινήτρων και επιβραβεύσεων για σύσταση σε νέους πελάτες (Recommendation incentives)
• Για νέους πελάτες από σύσταση: Επιστροφή στο αρχικό βήμα για έναν νέο κύκλο